Θέσεις Εργασίας

4.759 εγγραφές
31 Αυγούστου, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος iPROLEPSIS
31 Αυγούστου, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος AI4HF
31 Αυγούστου, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για δύο (2) θέσεις έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος POP-MACHINA
31 Αυγούστου, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος Medical Intelligence
30 Αυγούστου, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για τρεις (3) θέσεις έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος Sinnogenes
30 Αυγούστου, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος RobetArme
30 Αυγούστου, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος DATA CELLAR
29 Αυγούστου, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος PREPARE
29 Αυγούστου, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος ArtCast4D
29 Αυγούστου, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για δύο (2) θέσεις έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος RESCHOOL
Μετάβαση στο περιεχόμενο