Θέσεις Εργασίας

4.799 εγγραφές
Αύγουστος 31, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος iPROLEPSIS
Αύγουστος 31, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος AI4HF
Αύγουστος 31, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για δύο (2) θέσεις έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος POP-MACHINA
Αύγουστος 31, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος Medical Intelligence
Αύγουστος 30, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για τρεις (3) θέσεις έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος Sinnogenes
Αύγουστος 30, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος RobetArme
Αύγουστος 30, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος DATA CELLAR
Αύγουστος 29, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος PREPARE
Αύγουστος 29, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος ArtCast4D
Αύγουστος 29, 2023
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για δύο (2) θέσεις έκτακτου προσωπικού, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος RESCHOOL
Μετάβαση στο περιεχόμενο