Θέσεις Εργασίας

4.642 εγγραφές
01 Ιουλίου, 2011
Το ΕΚΕΤΑ / Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση συνεργαζόμενου ερευνητή, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος ESO.250002.
01 Ιουλίου, 2011
Το ΕΚΕΤΑ / Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για δύο (2) θέσεις συνεργαζόμενου ερευνητή, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος CLEAR.
01 Ιουλίου, 2011
Το ΕΚΕΤΑ / Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για δύο (2) θέσεις συνεργαζόμενου ερευνητή, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος CLEAR.
01 Ιουλίου, 2011
Το ΕΚΕΤΑ / Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση συνεργαζόμενου ερευνητή, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος I-Search.
01 Ιουλίου, 2011
Το ΕΚΕΤΑ / Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση συνεργαζόμενου ερευνητή, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος I-Search.
10 Ιουνίου, 2011
Το ΕΚΕΤΑ / Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση συνεργαζόμενου ερευνητή, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος VIS-SENSE.
10 Ιουνίου, 2011
Το ΕΚΕΤΑ / Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση συνεργαζόμενου ερευνητή, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος VIS-SENSE.
01 Ιουνίου, 2011
Το ΕΚΕΤΑ / Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση συνεργαζόμενου ερευνητή, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος SAVE ME.
13 Μαΐου, 2011
Το ΕΚΕΤΑ / Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για δύο (2) θέσεις συνεργαζόμενου ερευνητή, στα πλαίσια υλοποίησης των ερευνητικών προγραμμάτων ESO.222001 & ESO.222002.
20 Απριλίου, 2011
The VERITAS project is implementing specific methodologies and tools for Virtual User modelling based on sparse data collected via extensive literature research, guidelines analysis and measurement campaigns for collecting data from real users.
Μετάβαση στο περιεχόμενο