Θέσεις Εργασίας

4.642 εγγραφές
18 Μαΐου, 2015
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση μεταδιδακτορικού συνεργάτη, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος Schedulability analysis techniques and tools for cached and multicore processors
18 Μαΐου, 2015
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση συνεργάτη, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος PhoxTrot
14 Μαΐου, 2015
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση υποψήφιου διδάκτορα, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος RECITAL
12 Μαΐου, 2015
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση συνεργάτη, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος PhoxTrot
07 Μαΐου, 2015
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση συνεργάτη, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος ISS EWATUS
06 Μαΐου, 2015
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση συνεργάτη, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος MAMEM
05 Μαΐου, 2015
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για δύο (2) θέσεις συνεργατών, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος ProsocialLearn
05 Μαΐου, 2015
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για δύο (2) θέσεις συνεργατών, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος LASIE
04 Μαΐου, 2015
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση υποψήφιου διδάκτορα, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος MOMIRAS
30 Απριλίου, 2015
Το ΕΚΕΤΑ/Ι.Π.ΤΗΛ., προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για μία (1) θέση υποψήφιου διδάκτορα, στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος RECITAL
Μετάβαση στο περιεχόμενο